今朝終於望到Yorkshire Farm嘅外觀係點啦

準時六點鐘我地到達離Yorkshire無幾遠嘅友夢牧場 由於朝早四點至七點係產奶最佳時間,所以我地要咁早嚟到,而且已經係睇last round添!



今朝嚟參觀嘅人唔多,只有我地三個加Club Med Sahoro嘅兩母子仲有佢地嘅導遊。我地首先上工場二樓, 原來牧場主人湯淺良春已經喺度等緊我地喇,仲預備好新鮮牛奶同埋唔同口味嘅雪糕俾我地試,不過,晨早六點wing吓wing吓,唔好話食雪糕啦,食龍肉都唔知咩味,個腦淨係住張床!

我地個樣似唔似夢遊緊?

杯奶真係幾鮮甜喎,係較早時候新鮮搾出嚟,無加工嘅!



喺二樓望落下面就係搾牛奶嘅地方,而家好系統化,唔駛經人手喇!最攪笑係睇到啲乳牛原來識得自己自動排隊入閘,好似啲馬入閘預備開跑咁。入哂之後牧場員工就會將搾奶器安放喺啲牛度,搾完之後呢,啲牛又識得排隊離開,等另一批牛入嚟重複同一程序。咁真係好productive喎, 一朝早應該有好多產量!據良春話,北海道好多牛奶或芝士製造工場都係搵佢地供應。


之後就落實地體驗用人手搾牛奶喇!初初掂到牛乳頭嘅時候,感覺怪怪,暖暖地,淋淋地,牧場員工示範俾我地睇好似好容易咁,到我自己試嘅時候發覺要用幾大嘅力度,要用整隻手楂實乳頭,再用第三手指用力噤落去,牛奶就會射出嚟,試咗幾次都係得少少!
對湯淺先生嚟講,搾牛奶簡直係世界上最容易嘅事

但你睇我個樣

下個參觀地點就係小乳牛場。一排排嘅小屋,全都係啱啱出世嘅小牛。咪睇佢地咁大隻,大部份都係得兩至四日大。我地嘗試餵牛仔飲奶,湯淺先生仲叫我地試吓擺隻手落牛仔個口俾佢啜,ouch!



你睇fafa個樣,駛唔駛咁驚呀,唔緊要,牧場主人呵番! 哈!



行到另一個都係屬於湯淺先生嘅湯淺牧場參觀。原來佢家人整整齊齊住哂喺呢度,包括佢同太太,個仔,新抱,仲有孫仔添!

先入去探吓懷咗孕嘅牛媽媽,佢好慘,唔可以周圍走,仲俾人用鎖鎖住添。良春又叫我地嘗試搾呢隻牛媽媽啲奶,吓? 我地都有試,不過真係唔係咁容易!跟住,良春竟然叫我地伸個頭直接去飲射出嚟嘅牛奶,唔係啩?? 我地打死都唔試,哈!因為感覺好三級!不過Club Med導遊姐姐就非常有膽識,而良春仲好細心一手輕輕扶住導遊小姐嘅殲腰,另一手搾牛奶射落佢個口度!睇到呢度,我地三個真係忍唔到笑,toto同我仲單哂眼叫fafa快啲影低呢個情景。此時此刻,無價!

喺友夢最後一個環節就係騎騾仔。隻騾仔好細隻,呢啲梗係留返俾個細路試喇,但良春兄都有叫我地試,吓,會唔會重得滯,砸死佢呀?好,等我試試,騾仔,希望你吉人天相!

去完友夢,都係八點鐘,於是我地返Yorkshire食早餐。感覺上起咗身好耐,但都只不過係八點幾。食完好好味嘅西式早餐之後,我地就開始遊Yorkshire喇。喺旅館後面有間小屋換水鞋,因為今朝落雨,滿地泥濘,都係唔好著自己嘅鞋。

佢地有個小小籃莓園,都有啲開花結果喇, 不過範圍太細喇,唔係好壯觀。

跟住去探啲羊群,佢地都幾怕人類接近,我地稍為行近啲佢地走都走唔切。


咪俾兒童故事書啲白綿羊嘅模樣呃咗,因為現實中,佢地好鬼污蹧! 睇吓呢兩隻羊幾攪笑


差唔多返旅館check out,因為我地約咗Sahoro Resort裡面學整soba。離開Yorkshire時,
見到有一個房間係羊毛工房。經過走入去八吓,見台面全都係工具同唔同顏色嘅羊毛。而亦都擺放咗用羊毛製成嘅product,好似公仔,紙巾盒等等,不過價錢都唔平!

五分鐘車程就都達Sahoro Resort,一間好寧靜嘅旅館,因為鬼影都唔見多隻。

負責員工先帶我地去洗乾淨對手,先至入去整soba嘅地方。阿老師已經等緊我地啦!不過我覺得有啲搵笨,因為俾咗三個人嘅錢但係share造一盤麵。我地三個輪住搓搓搓,壓壓壓,剁剁剁,切切切,終於大公告成。而老師都放埋佢造嘅麵一齊拎入廚房煮。

坐喺度等食

食得喇!撩咗兩吓,哈,立見高下!好明顯睇得出邊啲係老師切啦!

嘩,切得咁差,一定唔係我,哈!


係時候離開新得喇,好唔捨得呢幾日郊外嘅生活,好似去阿寒,釧路濕原划艇,同埋新得呢度。好寫意,對於我地呢啲大城市嘅人,真係可以話係完全嘅relax。要返去大城市喇,不過係熟悉嘅小樽!從未見過夏天嘅小樽,有啲緊張兼興奮!以往到小樽行玻璃街,行到唔夠十分鐘就要入舖頭取暖,今次仲唔可以行返夠本?
由新得到小樽大概三個鐘車程,沿途經過盛產哈蜜瓜最出名嘅夕張。見到有店舖,點都要停低大食一餐!

今晚住宿嘅呢間Hotel Neuschloss Otaru 係喺網上無意發覺,由網頁圖片睇嚟都唔錯,而最唔錯就係佢價錢ok,雖然比起之前嘅旅館都較為貴啲,但話哂都係一間酒店吖。外形非常歐洲式嘅呢間Hotel係位於小樽市20km以外海邊嘅小山谷上,由於佢係依山建成,又由於佢個名鬼咁難讀,於是我地叫佢做懸崖酒店!

如果各位夏天自駕遊嚟小樽想搵好酒店,我會推介呢一間。因為離開小樽市只不過10至15分鐘車程,有靚景,有室內溫泉,最緊要價錢唔係貴!

房間唔錯,有兩張double beds,仲有一個platform喺窗邊,直望窗出面,嘩,個景靚得不得了!無其他建築物阻住視線,眼前就係一部份山邊同埋一望無際嘅海。真係一望無際,因為睇唔到盡頭,就因為咁,我就決定霸咗platform個位,希望一早起身打開窗簾就望到咁嘅畫面。

洗手間同浴室係分開嘅,沖涼嘅地方原來有個小小溫泉,喺個窗口仔係望到個海添!


酒店有一層係俾客人觀賞祝津景


由於未到食晚飯時候,我地就留喺房睇日落

我地會喺小樽逗留兩晚,而第一晚嘅晚餐就係去返我地熟悉嘅政壽司!相就冇乜好影喇,年年冬天都係影同一類型嘅相,不過,見啲壽司咁新鮮咁大舊,都係忍唔到手,影返幾張沙龍,哈!
呢個係招呼我地嘅師傅土門先生,日文係Domon。我口快快話,吓,Do-rae-mon,即係叮噹嘅日文叫法。佢好尷尬咁笑咗笑,而佢嘅徒弟就係後面偷笑,我好似好衰添!



Comments (0)