一早七點鐘起身,伊藤太太已經準備咗每人一份好豐富嘅日式早餐俾我地。我好少食日式早餐,因為唔習慣晨咁早食飯,但呢份早餐又真係好窩心,因為諗起一腳踢,咁早起身又咁豐富咁精緻嘅早飯,之後又帶我地划艇,咁盡心盡力照顧客人,所以食得好開心。



Check out之時先知原來韓國小姐已經五點鐘去咗划艇,伊藤夫婦真係落力。

收拾細軟,找埋數之後就出發去濕原划艇之行。整個行程加住宿每人¥13000,其實都頗合理。因為單單住宿費用都¥7000啦,而家加埋划艇同交通費,都係額外¥6000。 嗱,留心以下個行程,因為時間夾得啱啱好,又唔太趕,又去哂應要去嘅地方。

八點鐘我地同伊藤夫婦各自開車到塘路站,泊好車我地就埋伊藤車到一個河邊。落車後,伊藤先生就每人俾一件救生衣加一隻槳我地,著好就落一早泊好喺岸邊嘅小舟。


一行五人划艇,雖然人多,但都幾費力。我地先經過一個湖進入濕原,周圍都係樹木,湖面好平靜,好舒服。 沿途我都有同伊藤太太傾計,佢話佢自己係喺釧路長大嘅,而後來嫁咗俾伊藤先生之後就住喺標茶町,攪咗旅館都好多年。而個仔就幫緊佢地去run個business,都幾好呀。又講吓藝能界啲人呀,日劇呀等等。 佢地亦都好細心,原來帶備咗小冰箱,中途休息就請我地冰凍嘅咖啡,ichiban! 撐撐吓發現動物,伊藤太太就叫我地靜啲,慢慢撐隻艇過去影相。

濕原出名嘅 Red Fox

仲見到鹿媽媽照顧緊小小鹿

記得喺伊藤家嘅guest room睇畫集嘅時候,睇到濕原嘅冬天原來好靚,除咗冰天雪地之外,仲多咗層霧,加添神秘感,影相發燒友可以發揮所長。不過我未必會揀冬天嚟,事關以往北海道行街,都未試過喺室外停留多過半個鐘,試問喺天氣更凍嘅道東,又點可以遊濕原呢,都係睇相開心啲。呢個都係點解無咁多遊客冬天到道東嘅原因之一。

差唔多兩個鐘嘅濕原划艇旅程到尾聲,我地喺濕原嘅另一方邊叫細岡嘅地方上岸,因為時間嘅關係,細心嘅伊藤先生已經喺呢度預備咗另一部七人Van等我地。上車之後伊藤先生就車我地去一個地方叫細岡展望台

另一部七人Van已經一早預備好,停泊喺細岡

濕原周邊有好幾個展望台,而細岡展望台以視野良好、交通最方便而成為最受歡迎嘅展望台。企喺度就可以180度遠望濕原裡面迂迴曲折嘅湖道,以及遠遠阿寒嘅山脈。

當然唔會放過機會同咁nice,服務咁周到嘅伊藤夫婦合照啦。 Ito-san,本当にありがとう ~~

離開細岡展望台,我地差唔多時間要到細岡站坐Norokko列車返塘路站。中途架車停咗喺一間小屋門前,伊藤太太雞咁腳衝入去,以為佢人有三急。點知幾分鐘出嚟之後,原來佢拎住熱辣辣,黏黏嘅蒸甜薯送俾我地食,嘩,又一個感動位!

最後到達塘路站,終於要分手喇,fafa仲鞠咗個九十度嘅躬俾伊藤夫婦添。如果以後有朋友嚟釧路濕原玩想搵住宿介紹,我都會提議吓伊藤家。


釧路濕原Norokko號嘅班次唔算密,所以琴晚同伊藤太太夾好時間,我地一定要坐十一點廿五分班列車返塘路pick up返我地架車。四月至六月上旬每日得一班次,六至九月就兩班,分別係十一點廿五同埋下晝三點卅三分。即係話,如果我地miss咗十一點廿五分呢班,一係等到三點幾,一係就give up坐Norokko喇。

等車其間,我地就慢慢享受熱辣辣,香噴噴嘅甜薯

上咗火車,雖然只係一個站,但都叫做坐到Norokko列車,從另一個角度去睇個濕原。喺車上睇濕原,點都唔及喺canoeing時感受咁深,咁親近。不過透過列車車窗遠望嘅景觀都好靚,仲欣賞到濕原迂迴嘅湖道。

車上遇到一個香港嚟嘅導遊,佢專門負責照顧國外遊客,同埋翻譯嘅工作。佢話好少見到香港嘅遊客,因為知道道東唔屬於熱門嘅旅遊地區。當然,佢都希望做多啲marketing,等人知道道東都有好玩嘅地方。其實都明嘅,夏季係最適合嚟北海道嘅時候,但呢個亦都係一家大細出動嘅機會,當然會搵一啲適合大人小朋友嘅地方,咁富良野,美瑛,旭川等就比較吸引啲,小朋友未必識得欣賞濕原呀,道東三湖呢啲山山水水嘅地方。

返到塘路,就繼續南下去下一個目的地 -- 釧路市。

釧路市我地只停留一個地方,就係出名嘅和商市場,以海鮮嘅質優量多而聞名。市場裡面有幾十間專賣海鮮嘅小舖,應有盡有。當然要特別推介呢個市場最有特色嘅「勝手丼」!「勝手」,日文係解隨意嘅意思。首先買一碗白飯,有唔同大小嘅size隨你選購。再拎住呢碗飯到唔同嘅攤檔揀自己鐘意食嘅海鮮,多少亦都係隨意。我地都係咁,呢檔買啲,嗰檔又買啲,整碗魚生飯有齊鮮帶子、甜蝦、三文魚、吞拿魚腩、海膽等,都係¥1680,唔夠食嘅,再買!

商店分佈圖

唔同品種嘅勝手丼小舖

選購好之後就坐低慢慢嘆,話哂係市場,所有裝潢嘅嘢欠奉,只有摺枱同摺凳

我冇揀毛蟹,但經過見到咁多膏,真係要影低佢

我嘅¥1680勝手丼,超值!

食飽飽之後就離開釧路市,向今晚嘅目的地新得進發。途經以黑豚肉出名嘅帶廣,我地見時間許可,於是就停一停低喺帶廣參觀一下。帶廣市本身唔係一個旅遊城市,但因為旅遊書介紹好味嘅豚丼都係喺帶廣,所以遊客好多都冒名而來。我地一心嚟食豚丼,但行行吓竟然見到「六花亭」咖啡店,原來呢間北海道著名嘅和果子製造公司總部都喺度! 食完魚生飯,嘆返杯咖啡都好喎!

呢間「六花亭」總店除咗有coffee shop之外,咁梗係有賣和果子嘅專櫃。眼花撩亂,好「辛苦」先揀到想買嘅和果子。


我點咗杯Sumiyaki同埋Rich Vanilla雪糕

正所謂行得多,食得多,飲完咖啡冇耐我地行咗陣,發覺無乜特別,不如早啲食dinner。我地揀咗旅遊書上No1人氣嘅「元祖 豚丼のぱんちょう」據資料表示,「豚丼」係於1933年,由元祖豚丼「ぱんちょう」嘅阿部秀司始創。由於當時豬比牛更容易喺北海道飼養,所以阿部秀司靈機一觸將豬嘅里肌肉用嚟炭燒,再加獨門醬汁,就創造咗「豚丼」喇!。嘅menu只有一種,分成華、梅、竹、松,而分別就只係碳烤豬肉嘅份量,基本上係同一樣嘢。 「和味無窮」都有介紹過,所以好記得呢間店,而店小二婆婆都話成日有國內國外傳媒嚟採訪佢地添!


炭燒豬肉一啲都唔油膩,一口豬肉,一口醬汁撈飯,不得了!我而家諗起都刺激緊我嘅味覺神經,好想再次食返碗!

帶廣上新得大概四十五分鐘車程,到達Yorkshire Farm 差唔多八點幾,由於唔係市區,加上已經入夜,所以都唔係睇得好清楚旅館嘅模樣,只係隱約聽到羊嘅咩咩叫聲,好開心,因為知道自己置身係農場度。Yorkshire Farm嘅主理人帶我地到二樓嘅房間。我地間房係一間四人房,包括兩張單人床,加一個碌架床。

我地間房呀


問咗支配人(即係經理)我地第二日係yorkshire有啲乜可以做,佢俾咗idea我地,話喺附近嘅農場有得參觀同試搾牛奶,同埋學整soba,幫我地book埋時間添。今晚要早啲休息喇,因為要五點幾起身呀!

Comments (0)