Book Pension Jacatra 時話明唔食早餐同晚餐,所以今朝就食琴日係新富良野酒店後面間bakery shop買定嘅麵包做早餐!不過我建議,如果住Pension Jacatra,真係要試吓佢個火鍋,因為好似好吸引咁!加上附近冇乜得食,可以唔駛好似我地咁,周圍搵食!

今日第一站就去美瑛JR站租單車。租車嘅地方係一間便利店,點門前泊咗好多單車,一定唔會miss。店長show咗俾我地睇應該點行法,要經邊啲花田,點樣返嚟之後,我地就出發!

路線其實有兩條,分別係景觀之路panorama同埋拼布之路patchwork。其實我都唔記得行咗邊條 (睇返啲路線圖,又好似panorama),沿途經過好幾個小花田,但我地冇入。 呢段路頭段平路多,唔算難行,不過今日天氣實在太好,太陽又非常猛烈,所以都索哂氣,我地中途都停咗好幾次休息。

記得有一段路係直衝落斜路,嘩,好爽! 之後有段路係大斜路上山,我地三個呆咗咁望住條路,點好呢,都要頂硬上,唯有不停用念力同自己講,上到頂就可以坐低休息嚟激發行埋呢段路。我本來堅持踩足全程,但中途都支持唔住,落車推咗一陣。至於我嘅隊友fafa同toto,一邊行,一邊媽媽聲,哈哈!


終於都山頂,見到四季彩之丘嘅入口! 花田旁邊有間小木屋,原來係餐廳,我地決定午餐就喺呢度解決!


好骨子嘅小餐店,三個嬸嬸主理。我地各自點咗食物,fafa嘅咖哩飯好有heart,事關真係心形。而我嘅和牛sandwich都ok!


嘆咖啡時見到有本guest book,toto 突然有感而發留底咗段說話


午餐後又有一段小插曲,我上返架單車後預備離開,用超慢嘅速度行走,可能係石仔路嘅緣故,路面不平,我突然失咗平衡,成個人打側跌咗落地,嗰一刻覺得好痛,條褲穿咗小小窿,但前手臂位就係重災區,輕輕落地估唔到刮得咁深,件衫袖位穿哂,血流不止! 好彩花田前有間shop,諗住實有膠布賣,點知冇! 不過日本人都好好,cashier喺唔知邊度俾咗塊膠布我,但我傷嘅範圍實在太大,點都黐唔哂,唔緊要啦,已經唔係好痛,行埋個花田落山先算。

四季彩之丘原來好大,足足有三個東京巨蛋體育場咁大,全個花田有薰衣草、雞冠花、向日葵、羽扇豆、波斯菊等30唔同種類花種,呢度仲係位於美瑛景觀之路panaroma地區,可以眺望到大雪山。


回程途中

美瑛市歐陸式嘅街道非常乾淨,近火車站建築好有歐洲風, 每棟建築物上面刻咗建造年份 一邊踩單車,一邊感受吓咁清新嘅空氣,手臂嘅痛楚都感覺輕咗。

還咗單車之後就走到便利店旁嘅一間藥房買膠布。我入到去,有個藥劑師婆婆問我要啲乜,咁我俾個傷口佢睇,佢好好,冇介紹我買邊啲藥,就立即俾咗啲藥膏搽傷口,先再叫我揀膠布買。

離開美瑛市,我地急不及待去下一個目的地,旭山動物園,路程大概都係三十分鐘左右。點解我地咁期待呢,就係因為可以見到係香港冇機會見嘅北極熊同企鵝喇!

今日天氣好靚,亦有啲熱,泊好車我地就由動物園嘅東門進入。

好可愛呀,呢隻北極熊好識show off,因為工作人員會續批續批遊客咁放入館,佢一見人多,而個個都將相機鏡頭對住佢嘅時候,就喺個玻璃邊游來游去,好enjoy咁表現自己,亦好proud咁多人咁近距離見到佢嘅驚心動魄嘅表情。

跟住到企鵝館,我都唔明天氣咁熱,話哂都有廿七八度,啲企鵝點可以出嚟啲露天嘅地方,仲要企咁耐呢? 睇吓呢隻,個款係埋好招積?
旭山動物園嘅企鵝主要有四種:國王企鵝(King),紳士企鵝 (Jentu),漢堡特企鵝 (Humboldt) 仲有跳岩企鵝 (Rockhopper)。 原來企鵝好得意,無論老嘅嫩嘅,行路姿勢都係個頭搖吓搖吓咁,不知幾咁生鬼! 見到佢地就不其然諗起Happy Feet套戲。

館裡面有一條通道向下走,其中一段係一條完全透明嘅玻璃隧道穿過水池底部,企喺度可以近距離睇見企鵝逍逍遙遙咁喺你頭頂游來游去。

嘩,熊出沒注意!

除咗北極熊,企鵝,同熊人館之外,當然都去過其他館啦,不過冇乜特別,所以冇用咁多篇幅去講。已經下晝四點,我地係時候出發去今晚住宿嘅地方 -- 阿 - 寒 - 湖

好多身邊嘅朋友去北海道自駕遊,通常都係去道央 - 幌,小樽,富良野,美瑛,最多去埋旭川。可能覺得好遠同埋怕冇咁多地方去。過咗呢個trip,我可以話成個旅程最好玩係而家開始。

由於今次車程都幾長,要四個幾鐘,所以要早啲起行,費事夜媽媽搵路。我地離開旭川前就梗係要試返個出名嘅旭川拉麵先啦!



呢程長途車都唔算悶,由旭川出發先經過city,可以睇吓旭川市嘅風貌。 大約個幾鐘頭之後建築物開始稀疏,車路就由幾條減到單線行車,由於有頗多大貨櫃車或者係行得超慢嘅車,好多時都要爬頭,其實都幾緊張刺激。沿途經過層雲峽,位於大雪山山麓,呢座大峽谷裡面佈滿高達100米左右嘅懸崖峭壁,都係凝灰岩受侵蝕後形成嘅地形。本來都想將層雲峽列入itin裡面,但plan落又冇咁多時間,而且景點都係睇吓瀑布之類,冇乜互動嘅項目,所以skip咗。今次經過都可以望到,景緻不俗。

差唔多夜晚八點幾到達阿寒嘅新阿寒酒店。樓高九層,我揀呢間酒店除咗佢近碼頭方便第二日坐船同埋近遊客街之外,就係睇中佢頂樓嘅空中溫泉!

由於八點幾,外面嘅食肆都收哂爐,而原來我地幾booking又包埋buffet dinner,咁梗係貪方便啦,於是我地行李都未放上房,check in完就急不及待食咗buffet dinner先喇。確實啲食物都唔差!

呢個係我今日嘅代表作

酒店有兩部份,分別係Shangri La同埋Crystal Tower,我地被安排住Crystal Tower。 發覺房間唔算好新淨,有輕微甩皮甩骨,不過唔係好嚴重。間格有啲似Niseko嘅Hirafutei,四正房間加一個小小露台。打開窗簾,well,黑漆漆,乜都睇唔到,淨係睇到樹葉。

收拾一輪之後,我同fafa決定進攻幾個大浴場! 酒店有好幾個浴場,而我地就揀咗九樓嘅「雲海」同「天舞」,而溫泉邊又有另一條樓梯通到頂層嘅露天風呂「月見の湯」同「花見の湯」! 可能太夜而且呢兩個露天風呂接近關閉時間,人唔多,其實咪就係得我地兩個!不過咁夜其實冇乜景睇到,所以都冇stay太耐。

一身裝束浸溫泉去,佢地低頭研究緊近排好興嘅齋油腳趾公新油法,都係唔明點解會成為潮流。

Comments (0)