一直以嚟,北海道喺我印象中都只係白色,因為每年只有冬天至有機會去到呢個地方。所以今年我同toto,fafa決定睇吓北海道嘅夏天係點嘅!


一踏出新千歲機場,已經覺得心曠神怡,深深吸入一口七月北海道嘅空氣,真係非筆墨可以形容。 今日餘下嘅節目其實就係直闖今晚住宿嘅十勝岳,而由於由機場到十勝岳嘅路途頗遙遠,所以我哋喺機場食咗一個early dinner先。





到達租車公司,終於見到未來八日七夜與我地同行嘅mazda喇! 雖然知道有GPS導航系統,但真係要調較時又唔係太曉,攪咗一輪,最後都戰戰競競出發喇! 其實我地帶咗ipod去,諗住駁落駕車度聽,點知攪極都唔掂,於是逼住聽default嘅CD,就係DOUBLE嘅『THE BEST COLLABORATIONS』! Click吓右邊嘅video吖...呢隻歌就係我地三個都入哂腦, DJ Kaori/Double 嘅『Miss DJ』, 而家每次聽返都好開心!





開始時都混混噩噩,唔知幾時轉,幾時Uturn,個system久唔久就自己講嘢,又唔知講乜 (雖然略懂日文,但未至於清楚知道哂講乜)! 上到highway都靠自己方向感,好彩冇行錯。越行越黑,中途停底買水同埋driving map,呢個時候有斷小插曲:fafa出咗去車攞啲嘢,突然跑返嚟話架車開唔到門,我地諗,死啦,夜媽媽,點算呀。咁我地立即出去睇吓點好嘅時候,fafa大叫:"吓,乜唔係嗰架車先係我地咩!?"...........


呢程由我一個全程駕駛,入咗森林段路都幾驚!記得突然有隻鹿跑出嚟,好彩踩得切brake!最驚係咩呢,就係之後同車嘅兩位都話見唔到有鹿飛出嚟!


差唔多十點幾終於到達十勝岳吹上温泉白銀荘喇。對於剛落機,人生路不熟嚟講,真係揀錯咗地方,又遠,又嘥時間,但知道嘅時候實在太遲..一對面部顏色黑黑地嘅老伯老婆婆迎接我地,從佢地嘅眼神,就知道俾我地嘈醒咗。check in之後立即到溫泉浸一浸,事關十一點就關閉。好趕地浸咗一陣,但已經想瞓着,可能今日實在太攰喇。我地間房唔算大,舖完tatami床,剛好夠我地三個人瞓 ~~~


Comments (0)